>> Het grote merken debat <<

Retail Dynamics in samenwerking met RETAILdetail stelt voor :

>>het grote merken debat<<

vrijdag 09 sept 2011 van 9u30 tot 14u30.

Breekt de eindtijd aan voor A-merken?
Is het einde der tijden aangebroken voor de nationale merken? Breekt een nieuwe wereldorde aan waarin private labels - en niets dan private labels - de scepter zwaaien? Als we heel wat retailspecialisten mogen geloven, is het einde voor de A-merken inderdaad nabij.

RetailDetail gaat in samenwerking met Retail Dynamics op 09/09/2011 het debat aan.
Merkengoeroe bij uitstek en HEC-professor Jean-Noël Kapferer brengt in een exclusieve Belgische lezing zijn internationaal geroemde visie op de ins and outs van merken. Een professioneel panel van merkenfabrikanten en retailers, bestaande uit Dominique Leroy (Unilever), Wim Destoop (Pepsico), Eric Lauwers (AB InBev), Pascal Léglise (Carrefour), Jean-Marc van Cutsem (Louis Delhaize) en Dirk Depoorter (Spar Retail), gaat vervolgens onder leiding van Thierry Coeman het debat aan.

KOSTPRIJS: € 195 (EXCL. BTW)
hoe inschrijven?
jorg@retaildetail.be
Schrijf u voor 15 juli in en betaal als early bird € 175 (excl . btw )

La fin des marques nationales est-elle imminente?
Les marques nationales sont-elles appelées à disparaître définitivement ? Sommes-nous au commencement d’une nouvelle ère d’hégémonie des marques de la grande distribution ? à en croire les articles dans la presse professionnelle, les marques dites “A” sembleraient en effet vouées à disparaître au bénéfice des ‘Private Labels’.

Le 9 septembre 2011, RetailDetail, en collaboration avec Retail Dynamics, lancera un véritable débat à ce sujet.
Un panel de professionnels, fabricants de marques et leaders de la distribution, composé de Dominique Leroy (Unilever), Wim Destoop (Pepsico), Eric Lauwers (AB InBev), Pascal Léglise (Carrefour), Jean-Marc van Cutsem (Louis Delhaize) et Dirk Depoorter (Spar Retail), engagera la discussion sous la conduite de Thierry Coeman.
En guise de prélude, l’éminent professeur Jean-Noël Kapferer (HEC Paris), auteur incontesté et incontournable en matière de marques, nous indiquera tous les tenants et aboutissants.

Prix : 195 € (hors TVA )
Comment s’inscrire ?
jorg@retaildetail.be
Inscri vez-vous avant le 15 juillet et profitez du tarif préférentiel à 175 € (hors TVA )